خسته شدم

خسته شدم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 307
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 69458
تعداد مطالب : 221
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1




ولی...

 

حالم خوب است ولی سخت دلتنگ آن روزهایی هستم که میتوانستم از ته دل بخندم...

 



نظرات شما عزیزان:

پیرمرد24 shgi
ساعت0:48---28 بهمن 1392
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
بیشتر ازعشق ،از پول،از ایمان ،از شهرت ،از انصاف
"به من حقیقت بده
خدایا گفتم بریدم
گفتی:لاتقنطوا من رحمت الله
گفتم:کی می دونه تو دلم چی میگذره؟
گفتی :ان الله یحول بین المرء و قلبه
گفتم هیچ کسو ندارم
گفتی:و من یتوکل علی الله فهو حسبه
گفتم فراموشم نکردی
گفتی:فاذکرونی اذکرکم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گ ل][گل][گل][گل]
با مطالب کوتاه جدید بروزم.دوست داشتید تشریف بیارید


عسل
ساعت3:54---7 بهمن 1392
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074


naemless
ساعت20:30---4 بهمن 1392
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست ...
و دلم بس تنگ است ,
بی خیالی سپر هر درد است ,
باز هم می خندم ,... آنقدر می خندم که غم از رو برود ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: تنها تاريخ: جمعه 22 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

هنوز ذهنم درگیر اینست که به خیال خودم بیخیالم نشده ای

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to napors.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com