خسته شدم

خسته شدم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 515
بازدید کل : 69674
تعداد مطالب : 221
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1




روزی می رسد...

 

روزی می رسد ...

که دلت برای هیچ کس به اندازه من تنگ نخواهد شد...

 برای نگاه کردنم خندیدنم , اذیت کردنم ...

 برای تمام لحظاتی که در کنارم داشتی ...

 روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود..

 من می دانم روزی که نباشم هیچکس تکرار من نخواهد شد!

 



نظرات شما عزیزان:

nameless
ساعت22:57---6 آذر 1391
خودت رو از این بابت زیاد ناراحت نکن، یکی پیدا میشه ناراحت نباش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: تنها تاريخ: دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

هنوز ذهنم درگیر اینست که به خیال خودم بیخیالم نشده ای

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to napors.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com